Belim ortadan ikiye ayrıldı zannettim gece kasıklarımda bi agrı var ama kasık agrısı çok tatlı geliyor adet olacakmışım gibi şeyimin üzerinde bi baskı var şişmiş gibi orası acıyor yürüdüğümde oturduğumda ama bel agrısı dışında digerlerine dayanıyorum agrılarım da gelip geçiyor sürekli olmuyor Pazartesi günü kontrolüm var beklesem mi diye düşünüyorum birde hanımlar Kasım’da kısmet olursa kucağıma alıcam kişisel bakımı bu sıralar yaptırsam mı diye düşünüyorum ağda hemen çıkartmıyor çünkü hazırlıksız yakalanmak da istemiyorum düşünün sancınız geliyor çatı muayesi olacaksınız kıllarınız var ay utanç verici 😁 şimdi agdaya gitsem bebek ne zamab gelecek bilmiyorum bakımlı olmak istiyorum şimdileri gitmesek ayın 2 de kontrol var Altan muaye edecek mi bilmiyorum onu da geçtim bu şekilde agrım devam ederse Doğum başlarsa yine hazırlıksız yakalancam