Kzmygn Herkese merhaba. Ben 30+6 haftalık hamileyim. Doktor bebeğimin 1800g olduğunu ve ekmeği hayatımdan çıkarmamı söyledi. 31haftalık bebek için bu ağırlık fazlaymış. Peki sizin bebeklerinin nasıldı 31haftalık iken?Lütfen hatırlıyorsanlz cevap verin(
Edizinannesii Kzmygn 30+3 te gittiğimde 1918 gr di 33+4 te gittim 2650 gr di yani bende senin gibiyim 3 hafta önden gidiyor oğlum. Beyaz ekmek ve şekeri kestim. Bizimki biraz genetige bağlı dedi doktor. Son haftalara doğru normale biner dedi. Ayın 11 nde çatı muayenem var eger normal olmazsa ve çatı müsait olmazsa sezaryen olabilir dedi. Ama bu kilolu olması sağlığına zararı olan bisey değil dedi.
Deletedmom412 Kzmygn ben 29. Haftamda bebeğim 1.517 gram şimdi 30 oldum ve çok fazla yiyorum 1.800 olmuştur ama bana gayet iyi demişti kilosu
Girlpowerbabe Kzmygn yani bana çok fazla gelmedi benim 27. Haftada 1200 küsürlerdeydi tam hatırlayamadım şimdi ama doktorum gayet iyi demişti 31. Hafta için 1800 çok gelmedi bana o yüzden🤷🏻♀️ Gebelik şekeriniz mi var belki ondan öyle demiştir doktor🤔
Kzmygn Edizinannesii evet ben normal doğum yapmak istiyorum. Eğer kilosu çok fazla olursa mecbur sezeryan ola bilir işim(
Edizinannesii Astadavistabeybi bana ekmeği kes demesinin sebebi başkaydı. Benim şeker yükleme testimde değerlerimin biri pozitif çıktığı için kestim.
Kzmygn Girlpowerbabe hayır, gebelik şekeri ola bilir diye kontrol bile etdirdi doktorum. Bebekten dolayı sık sık acıklyorum. Fazla yiyorum o yüzden
Astadavistabeybi Edizinannesii benim şeker testimde herşey normal çıktı sorunda yok ama ekmeği ve kızartmayı hamur işini kes dedi ve 30 a yeni girdim 6 kilo almama rağmen
Kzmygn Edizinannesii bende iştaha fazlalağı ama gebelik şekerinden değil, çünki kontrol etdim. Ben çabuk acıklyorum bebekden dolayı bence
Edizinannesii Astadavistabeybi hamur işleri karbonhidrat ağırlıklı olduğu için zararı olmaması adına söylemiştir. Hemde zaten ekmeğin inan bi faydası yok. Ben beyaz ekmek yerine kepekli ekmek yiyorum yaklaşık 2 aydır doğumdan sonra da normal ekmek yeme herhalde o kadar çok rahatım.
Arsu1661 31+5 de 1650 gr dı çok şükür şeker falan yok ekmekte çok yemiyorum sanırım o yüzden böyle kilosu acaba fazlalaştırsam kilo çok alırmı
Kzmygn Arsu1661 Arsu1661 fazlalaşdırmanl tavsiye etmem. Sonra hepten aç koyarlar seni benim h Gibi. Az az ye sık sık ye. Bide meyvə iyi iştah azaltmak için
izgi Arsu1661 bende aynı durumdayım dr.gayet normal bebeğe kilo aldırıp ne yapacaksın dedi.Bende bebekte çok fit görünüyoruz 😂😂
Astadavistabeybi Edizinannesii taze somun ekmek varya 2 tane olsa yerim 😱malesef çok seviyorum kepekli de alırız ama somun ekmeğin kokusuna bile bayılıyorum
Arsu1661 Fatma3447 doktor normal dedi ama ekmek hamur işi şekerli şeyler tüketmiyorum sevmediğim için sanırım o yüzden sağlığı yerinde çok şükür
Deletedmom412 Kzmygn endişe etme asla içini ferah tut 1 ila 500 gr arası sapma da oluyor anne karnında doktorlar ultrasondan ne kadar anlayabilirler ki kiloyu elbette biliyorlar ama arkadaşım 36 haftasındaydı 4 kilo 200 gram dedi 5 kilo doğar dedi korkuttu bebeği 3 kilo doğdu sapma olmuş onunda
Mrn47 Kzmygn benim şuan 1700 gram olmuş 31 hafta, bana da yemek içme yasağı koydular 😕 diyet yapmamı söylediler, kilosu önde canım seninkinin de demek, aetık sağlıklı olsun da kilosu nun önemi
deniiizz Mrn47 benim 30+0 da 1780 di bir hafta önde dedi sadece doktorum diyet falan önermedi bana da normal geliyor açıkçası bu kilo