Veskss Hamile yastığı kullananlar var mi? Memnun musunuz? Birde internetten yorumlara bakıyorum kimisi içi boş diyor kimisi çok rahat yazıyor aynı yastığa önerdiğiniz marka falan var mı☺️
ppapatyam_ Veskss canim ben almanyada yasiyorum burada Internetten siparis ettim ve cok memnunum ama türkiyedekiler nasil bilemiyorum sana tavsiyem alicaksan uzun olanini al bacaklarin belin rahat ediyor birde kisa olani var ama o sadece belini kapliyor 😊
Beyzabyk Veskss ben kullanıyorum e bebekten almıştım babyjem markalı gayet rahat oluyor sırt desteği falan için özellikle
Asude967 Hepsi buradadan aldım aldığım gibi geri gönderdim heryeri lekeli istediğim renk gelmedi içi boş ve sökük vardı boyun yastığı aldım BİM’e gelenlerden ortabatik çok rahat
Veskss Yorumlarda hep e bebek denmiş , trendyoldan almıştım bugün iptal ettim e bebekten bakıyorum☺️ Belim çok ağrıyor bide sağa sola yatamıyorum hep düz yatıyorum yastık olursa en azından düz yatmam