2020ARALIK kesinlikle son haftalara dogru daha da fazlalasiyormus benim hic bu kadar nefes darligim olmamisti 35.haftaya girdigimden beri aglatacak kadar nefesim daraliyo cok zorlaniyorum. Tabi ki herkeste ayni olacak diye bir sey yok az kaldi zaten insallah bitecek dogumdan sonra 😀