Kader2702 selam canım. 10 gün, gelişme geriliğine girmiyor bildiğim kadarıyla. Bence yakın çevrene bir şey deme. İyi niyetle söyleseler de insan üzülüyor… benim bebeğim (37+0’da) iki hafta geriydi. Geçen cumartesi üç hafta geri dedi. Kilo almamıştı. cumartesiden çarşambaya 100 gram almazsa suni başlatalım, eğer tutmazsa sezaryenle alalım dedi. Sen beslenmene dikkat et dedi. Ben de ha babam yüklendim. Günde iki yumurta, üç dört muz, iki bardak süt, iki kase yoğurt tükettim. 5 ceviz, badem, fındık, hurma yedim. Ana öğünlerde balık, et Allah ne verdiyse… Her öğün bol salata… Bugün kontrole gittim 300 gram aldığını öğrendim çok şükür. 1 hafta geri hala ama korkulacak bir şey yok her şey normal dedi. Beslenmene dikkat edip bol su iç canım. Toparlayacak Allahın izniyle merak etme. 🙏🏻 Ama ben de dikkat ediyordum zannetmişim. Meğer besleyememişim bugün anladım…😅