Ben 37 hafta 2 gunlugum bugun yarin kontrolum var zaten kiloluyum bebeginde kilosu var 4 kilo olduk ben artik hamilelik degil bu eziyet katlanamiyorum dayanamiyorum cok kotuyum artik belimin agrisi bacaklarimin karnimin agrisi beni oldurdu artik uyurken bile agri hissediyorum uyku kalmadi bebek her an cikacakmis gobi gelyo cok kotu baski yapiyor belimin bi adim attigimda heralde cat diye kirilcak gibi geliyor evin iconde bile yuruyecek halim kalmafi artik boyle kalicam diye korkuyorum sezeryan olucak ne zaman olur acaba net gun vermiyor daha doktor belli bi zamanimk var daha daha perisan olamam bu halimden daha kotu olamam bence