Gunel99 Kızlar 11 haftalık hamıleyım karnım yok bazen çıkıyor ama basende yok bazen qarnma dokundugumda sert baZen bombos korkuyorum bende bıseymı oldu dıye bu seylerı yasayan varmı?
ecembugra53 Gunel99 cok küçük canım onu hissetmen için en az 16. Haftalık olması laxım dağa var annesi korkma minicik o daha 😊
Bibliophilia-1991 Gunel99 henüz hissetmezsin canım ben 18. Haftada hissettim çok erken merak edilecek bişey yok 🥰
Ylmztugba61 Evet ilk hamilelikte genelde geç hissediyorsun ben de öyle 23 haftalığım daha bit hafta oldu hissetmeye başlayalı 🙏🏻
ppapatyam_ Gunel99 hissetmeniz icin cok erken 11 haftaliksa daha cok minicik 20 haftadan sonra anca 😊
Rmeysa_1661 Gunel99 hareketlerini en erken 20 de net hissedersiniz çok küçük daha. Be. 25 haftalığım 2 bebeğim olmasına rağmen yumuşak karnım gelişimi de çok güzel hamd olsun endişe etme