Mutsuz_kadin yok tam tersi sürekli yemek kan şekerini yükseltiyor. İki öğün yicekain günde. Sabahlari ben hiç kismiyodum sebzeli yumurta, haşlama ne seviyorsan yanında sınırsız zeytin, biraz ceviz badem peynir, Domates salatalık yeşillik, çokta güzel doyuruyor. Akşamda ev yemeginden bir tabak, snra dükkan kapanıyor bol su ve yürüyüş. Ayda 10 kilo vermeyi beklemeyin ama az ve öz hiçte geri almadı şükür. Ayda 3 kilo verdim hiç aç kalmadan, bazen kaçamak yapıp dengeliyodum