Mutsuz_kadin merhaba canım bendede polikistik over var senelerdir evlenmeden önce de vardı yani evlendim 1,5 sene hamile kalamadım yumurta çatlatma iğnesi de oldum oda olmadı baya yıkıldım. Daha sonra eşimede sperm testi yaptırdık ondada bir takım sorunlar çıktı biz tüp bebek yaptırdık tuttu şükür. Demem o ki sizde eşinize bir test yaptırın eğer onunlada ilgili sorun varsa daha büyük bir hastaneye giderek aşılama deneyebilirsiniz Rabbim şifa versin sizede