Tugce38 Adembetul1_2 canım ben biraz kiloluyum doktor hamilelik boyunca 5 kilo alabilirsin dedi yoksa doğum sıkıntılı olabilir dedi
Burcuu3761 Adembetul1_2 80 kiloyla hamile kaldım 115 le sezaryene girdim 1 ay içinde tamamen toparlandım
Gulsen4224 Adembetul1_2 14kilo aldım ben 54 ile kaldım 68 ile doğuma girdim ama kilodan kaynaklı zorlanmam hiç olmadı sadece Çatı dar olunca zorlandım
Melisimmm Postu açmışsın ama moralin bozulmasın:) zayıf insan daha rahat ikinir nefes nefese kalmaz .kilo sonuçta her türlü zarar.😌 asiri kilo almazsan sorun olmaz.
Burcuu3761 ygmurnuuur evet gebelik şekerim olduğu için 35 kilo aldım ve 6 ay içinde hepsi kendiliğinden geri gitti
1PrensAnnesi Adembetul1_2 bu sefer bende kilolu gebe kaldım doktor doğuramazsın alma kilo fazla dedi en fazla 5e izin verdi demek ki olmuyo cidden
EsmaaTklc Adembetul1_2 78 ile hamile kaldım 93 kiloyum muhtemelen 94 le falan doğuma girerim diye düşünüyorum doktor zor olur daha fazla alırsan demişti dediğinden beri aldığım kiloyu korumaya çalışıyorum. Normal doğum istiyorum bakalım neler olacak
ilknur_aktas1636 Bende kılolu hamişlerdenim 35+3 te 106 oldum 86 ıle hamıle kalmıstım halbukı ıns benımde dogumdan sonra gıder kılo gercekten her işi engelliomus darısı bızım gıbı olanlara 👍🏻👍🏻
Urazannesi Adembetul1_2 hem doğum zor oluyor hem de hiç yağların yüzünden bebeğe az yer kalıyor. Biraz düşünürsen genelde kilolu hanımların bebekleri hep biraz zayıf dogar. ama gözümü korkutma ben de kilolu hamile kalmıştım 800 gram almış olarak giriyorum doğuma
Melisimmm Adembetul1_2 boyunla enini bilmek lazım.bilemiycem canim:) boyun uzundur belki normaldir.nefes nefese kalmiyosundur bir is yapınca inşallah. Ama emzirince geçiyor hepsi merak etme;)