Yenigebe9 Kanamanın yoksa korkmayın, akıntıyla birlikte kaşıntı yoksa sıkıntı yok. Akıntı hamilelikte en doğal şey
Serapveminikleri plnmir enfeksiyon kapmış olabilirsin cnm idraryolu bende de olmuştu ayağa kalkınca kasıkta bişi batıyordu yüruyemiyordum