Gizem13 Nasil gidiyor cok az kalfi bebislerimize kavusmaya allah kucagimiza almayi nasip etsin bugün kontrole gittim bebegim 3550 gr olmus 3 kasim 3.sezeryan olcam 2 oglandan sonra kızıma kavuscam insallah 🙏🤲
Surprisemom Gizem13 38+1 oldum bende bugün 2. Gebeliğim en son 37+3 te 3270 di kilosu normal görünüyor doğum bakalım allah sağ Salim kucağımıza aldırsın inşallah 🙏🏻
Naren1 Gizem13 38+1 bende cuma günü kontrolum var sezaryan tarihi vericek kilomuza bakıcaz hem korku hem heyecan nasıl olcak bilmiyorum kan aldırmaktan başka şükür hastane isim olmadı şimdi ameliyat olgusu ürpertici geliyo