Arkadaşlar merhaba 12. Haftada doktora gittiğimde büyük ihtimal kız denildi bacak arası boştu 16. Haftada bacak arası kapalıydı kendine doğru çekmişti aradan birşey görünüyor ama kordon da olabilir dendi kesin birşey denilmedi. Aranızda böyle birşey yaşayan varmı? Bebeğim son 3 kontrolde bacak arası kapalı göstermiyor nasıl öğrencez bilmiyorum.