Öncelikle Rabbım kimseyi o durumda bırakmasın gercekten kolay değil önceki akşam saat 7.30 sancılarım başladı taki sonraki günün öğle vakti 12 gibi gittim kendimce acılmam olmuştur dedım çünkü cok uzun saat sancı cektim hastaneye gittiğimde ebe kontrol etti acılmam 2 santim vardı şok oldum o kadar sancı ya sadece o kadar acılma 3 kadar 9 santim acılmam oldu gercekten kolay diyemem benim cok zor gecti son anda artık dayanamıyorum dedm sezaryana alın dedım çünkü gücüm kalmamıştı neyse cok şükür normal doğum tabi baya dikişlerim var kesik atmadılar ama yırtık baya vardi taburcu oldum şuan evdeyim rabbim sizlerede kolay doğum nasip etsin inşallah sorunuz varsa bebeğim sustukça cevaplarım