AZE62 hmmm, benim şimdiye kadar hiç risk olmadı herşey hep yolundaydı ve doktorum öyle rakam veriyim şu kadar kalmjs gibi şeyler hiç söylemez boyunu bile söylemiyor boy ölçülmez falan diyo degisik biri 😂 ama riskli Bi durum olsaydı eminim böyle rahat olmazdı sadece hareketlerine cok dikkat et Bi azalma hissedersen hemen gel dedi onun dışında haftaya tekrar nst