pekAktDken Çatı muayenesi oldum ve bebeğim 3500 kiloyu geçerse normal doğuramazsın dedi doktor başına böyle bişey gelen var mı acaba 38. Haftadayım ve şuan ki kilosu 3000 kilo
CerenSelvi pekAktDken evet var çok duyuyoruz ama bir şey olmaz ki sezeryan olursunuz ne olacak sağlıkla gelsin de
NaimeYilmaz pekAktDken eltim 4500 normal dogurdu kendi doktorum 2 hafta once 4450 tüp bebek dogurdu 🤷♀️ Çatı dogum esnasında esneyebılıor buna dogum basladıgında karar verılmelı ayrıca bebegın zaten 3500 olamaz artk nası olcak son haftakar cok az kılo alıor endıse etmeyn
130513 pekAktDken 2 haftan var 3.5 gecermi bilemiyorum canim bence normal yaparsin benim 38 hafta 4.270 gr persembe gunu 39 hafta olacam ve sezeryan dogum yapacam bence sen normal yaparsin diye dusunuyorum ben bu persembe 39 hafta olacam ve sezeryan dogum yapacam 4.500 olur buyuk ihtimal
NurEmree pekAktDken Dogru cnm 3.500 kg geçtiği zaman normal yapılmıyor Sezaryen olun sağlıklı gelsin de hic farketmez