Merhaba Kızlar tekrar ben, lütfen kusura bakmayın rahatsız ediyorum ama birşey soracağım. Ben 4 ekim regl oldum 7-8’e kadar sürdü ve 13’ü gece korunmasız ilişki oldu ve ben ertesi gün gidip Elleone diye ertesi gün hapı aldım. Ama adet bittikten sonra hemen yumurtlama takibi yaptım dijital ile ve ben 14’ü ertesi gün hapını içmiştim 18’i ve 20’si yumurtalama gördüm ve değerlendirdim öncesini sonrasını hamile olma ihtimalim var mıdır? Regl başlamasına 3 gün var ve erken gebelik testi sonuç çıkmadı.