Kızlar eşim pozitif çıktı bn negatif çıktım bugün 8.nci gün 10 gün karantina verdiler . 10 gün sonra test yaptircakti eşim ama doktorumuz test yapmıyorlar kaç hastam gitti yapmadılar dedi. Sizde de böyle bir durum oldu mu acaba? İçim rahat etmiyo bnm negatifi görmeden nasıl aynı ortamda buluncaz bilemiyorum siz neler yaptınız yardım edin nolur 🤦