37+4 teyiz. Az önce uyandım lavaboya gittim. Taharet aldıktan sonra elimde kan da diyemem değil de diyemem belli belirsiz iki damla kadar kırmızılık hatta pembelik gördüm. 3 gün önce de nst de cok az sancim çıkmıştı ama ben hissetmiyordum. Acaba nişan mı bu gördüğüm hastaneye gitmeli miyim bilemedim. Bebeğim hareketli cok şükür ama uyandigimdan beri bagirsaklarimdan sesler geliyor ishal olucakmis gibi bu da doğum belirtisi olabiliyormuş