bltern1 duyar falan kasmıyorum ben kadın doğum hemşiresiyim sizinle tecrübelerimizi yarıştırmama gerek yok sanırım binlerce kürtaj ve doğum hastası baktıktan sonra. “Parça kalmış derlerse sakın kürtaj olma” diye yazan sizsiniz öneride bulunulmuş bir cümle değil bu. bunun kararını siz veremezsiniz diyorum bende ancak doktor verebilir. Sizde yaşamış olabilirsiniz ama herkes bir değil herkesin vücut yapısı bir hastalığa tepkisi bile bir değil. maalesef o yüzden bence yazarken yazdıklarımıza biraz daha dikkat edersek insanları bu kadar tereddütte düşürmeye gerek olmaz