Mina01 kendini çok mu yordun, az mı yemek yedin diyorlar. Ultlrosnda herşeyi normal çıkınca bir sorun görmüyorlar. Benim bir tane kaybım olunca ister istemez panik oluyorum bundan dolayı da doktorlar beni de normal karşılıyor. Bebek içinde sol tarafa yat, tatlı bir şeyler ye dinlen dediler