Kızlar Happykids de sordum ama cevap alamadım. Burada doğum yapıp 2. 3. Bebesine hamile olan çok arkadaş var belki bi cevap alırım diye buraya da yazıyorum. 1 ay 17 günlük anneyim. Lohusa kanamam doğumdan 10 gün sonra bitmişti hafif sarı akıntım oluyordu. 35.günümde kanamam tekrar başladı ve halen daha devam ediyor ama bildiğiniz gibi değil lohusayken bile bu kadar kanamam olmamıştı. Bugün doktora gittim normal dedi kanaman geçer tekrar başlar düzensiz kanamaların olur dedi. Adet olduğumu düşünmüştüm ama adet olmuşsundur demedi hatta uzun bir süre olmazsın dedi. Emzirip emzirmediğimi sordu emzirme ne alaka tabi onuda o an sormak aklıma gelmedi. Başına böyle bişey gelen varmı bıktım artık 47 gündür orkidle gezmekten geçecek mi ne zaman geçecek beni ancak bu durumu yaşayan anlar 😞