Bebeğimin beyninde koroid pleksus kisti çıktı yek taraflı ve 3 mm bu kist down sendromlu bebeklerde de görülebiliyormuş beni direk detaylıya yönlendirdi doktorum detaylıda bebeğin organlarında hiç bir tuhaflık çıkmadı doktorum bu ladın genellikle 26. Haftadan sonra kaybolduğunu söyledi ama ben yinede amniyosentez önermek zorundayım dedi ben kabul etmedim 2li ve 3lü testlerimde hiç bir risk çıkmamıştı. Kardeşimde hemşire oda korkma bence öyle bir şey olsaydı en basiti 2li ve 3lü testlerinde bir risk çıkardı dedi ama telaşlandım bir türlü aklımdan çıkartamıyorum böyle bir şey yaşayan var mı doktorum tek taraflı ve çok küçük olması bir avantaj dedi