Sabah kalkıyorum kahvaltı mı yapabilirsem yapıyorum ufak tefek kızımın karnını doyuruyorum salona bi giriyorum tv karşısında içim geçiyor bi uyanıyorum daha bi yorğun ağzımın tadı kaçmış bulantı tekrarı işhitahsızlık gibi oluyor aşırı susamış oluyorum ama şu içtiğim an çıkartıyorum pişman oluyorum içtiğime 11 haftalık bu arada 😒😢varmı benim gibi olan