Susamcik01 Klomen kullanıp yumurtaları büyümeyen var mı. Az önce doktordan çıktım büyümemiş dedi cuöa bir daha çağırdı aşırı moralim bozuk…
Arz1905 Susamcik01 benim klomen de büyüdü kist oldu ama femara da büyümemiş ti canım pco var bende de
Dyguak Susamcik01 üzülme klomen başlangıç yumurta büyütmek için bir sürü ilaç ve iğne var elbet birine tepki verir
Bir_Prenses_Annesi Susamcik01 Aynısını bende yaşadım benimkide qec we yawas büyüyordu İbrahim saracoqlunun bir kürü war incirle havucu kaynatıosun iciosun yumurta büyütüo ben 1 ay ilac yerine öle büyüttüm
Elbet-birgun-kavusacagiz Susamcik01 pko sagliksiz yumurta demek zaten. Baska bi tedavi uygular dr buyuk ihtimal gecmis olsn
Susamcik01 Elbet-birgun-kavusacagiz bilmiyorum tutamıyorum kendimi öğrendiğimden beri ağlamaktan yoruldum
Elbet-birgun-kavusacagiz Susamcik01 uzulme canm yumurta buyuten bi ton igne ilac var klomen olmazsa digerleri olur elbet .
minikcivcivim Susamcik01 canım üzülme kaçıncı günündesin bugün.. bende klomen kullandım 13.gün 12 mm di bir daha çağırdı çok büyümüştü. Ve catlatma iğnesi oldum ben şuan bekliyorum 3 gün var adetime inşallah seninkiler de buyur bol bol havuç incir kefir iç canim büyüyorlar
Deletedmom360 Susamcik01 resmeen bi hafta önce aynı şeyleri yaşadıö. Ağlamaktan helak oldum 2 defa gittim ve yumurtalarım hiç büyümemişti . 😭
Arz1905 Susamcik01 çok çok iyi anlıyorum canım seni valla ama biraz rahatlamaya çalış bence öyle yapıyorum takmamaya çalış inşallah kucağımıza biran önce dolar 🤲🏻
Aysn6767 Susamcik01 yeterli büyüklüğe erişmemiştir canım, bende ilactan sonra gittiğim ilk muayenede bi tane yumurta söyledi oda yeterli mm değildi. 2-3 gün sonra tekrar istedi çoşmustu yumurtalar, rahat ol stres altında kalma 🌸
Susamcik01 Aysn6767 cuma günü tekrar gel dedi ama gidemem özelde olduğu için ve çalıştığı için izin alamıyorum. Devlet hastanesinde muayene olucam başka şansım yok ….
Susamcik01 Arz1905 inşallah ben stres yaptıkça eşim de yapıyor. Ben ağlamıyorum diye üzülmüyorum mu sanıyorsun diyor ama ben tutamıyorum kendimi o zaman o da stres yapıyor daha fazla benim yüzümden. Belli etmiyor ama içi çok ağlıyor belli. Ama dayanamıyorum. Onu da üzüyorum kendimi de. Rabbim inşallah nasip eder herkese 🙏
Susamcik01 Bsraao bilmiyorum bu tedaviyi 3 ay yapacak doktorum olmazsa aşılama ama nedense umutlu değilim….
Bsraao Susamcik01 bende aşılama oldum sonra olmadı tutmadibaradan 2 yıl geçti gebe kaldım ama kan pihtilasmam varmış kalbi durdu 😭