Zenguzel benim kedim siyah sokak kedisi, yaklaşık 2 aylıkken sahiplendik o zaman bile saldırgan bi kediydi eğitemedim de asla. Ama kıyıp ne birine ne de sokağa bırakabildim. 1.5 yaşını geçti bir kere doğum yaptı hala başına buyruk asabi, asla bi sakinleşme olmadı kedide 🤦🏻♀️