Gizmss Merhaba anneler,12.haftadayım.ablamın düğünü için 6,5saat yolculuk yapacağım.doktora söylediğimde önce yolculuk yapma dedi ama özel araçsa arka koltuğa yat ve sarsılmayacağın bir şekilde git dedi. Bu durumu yaşayan,önerisi olan var mı acaba??
Astadavistabeybi Gizmss riskli gebeliklerde sarsılma çokta iyi değil çok yavaş gitmeniz gerekir 😟inşallah sorun olmaz
Nasippp Gizmss ben olsam gitmem bebeğimden önemli değil ki eşim izin vermez benim çok zaruri bir ihtiyaç değil sonuçta!
_Mother_ Gizmss canım bence riskli gebeliğin varsa hiç riske atma ablanın da seni anlayacağını düşünüyorum çünkü insan ister istemez sarsılıyor doğumdan sonra bebişinle gidersin görmeye
Kbrcmc Riskli gebelikte çok sıkıntılı bir durum ablanızın en güzel günü yanında olmak istersiniz ama ordada düğün telaşı yorulursanız büyük sıkıntılar yaşarsanız bu dönemleri yaşamış biri olarak tavsiyem herşey yerine geliyor ama sağlık asla
Gizmss Aslında riskli demedi doktor ama kendimi yorduğumda kahve leke geliyor, ilk sorduğumda otobüs sandığı için gitme dedi sanırım araçsa arka koltuğa yat uzan dedi . Mola verme işini sorduğumda ona gerek yok dedi sarsılma dedi. Ben de napacağımı şaşırdım😣