Bende de 2-3 gün önce sol tarafta şişlik vardı ve yutkunmakta zorlanıyordum. Kendime eskimo-dondurma karışımı bişey yapmıştım geceleri çivi çiviyi söker diyerek yedim ve bugün iyiyim. Belki bademcikti belki lenfti bilmiyorum 😂
Çilek ve muzu el blendırıyla ezip bal ve süt koyup dondurma kutusunda buzluğa attım. İsterseniz bardaklara koyup kaşık atıp sonra eskimo gibi yiyebilirsiniz. Katkısız boyasız sağlıklı.
Eşim hamilelikte yiyecek üretim konusunda çığır açtın diyor 😉😁