Kızlar iki gündür geceleri kol agrım ve uyusukluk var böyle parmaklara kadar gecmiyor resmen agrıdan uyanıyorum üzerine yatamıyorum halbuki sol tarafıma yatmam gerek ama bu agrı yüzünde yatamıyorum uyuyamıyorum sürekli düz yatmam lazım… İşkence resmen cok acıyor, internette biraz arastırdım karpal tünel sendromu imiş adı hamilelikte olabiliyormuş sizlerden aranızda yasayan varmı Bi çözüm yolu buldunuz mu lütfen yardımcın olun 37 haftalık hamileyim.