Selcan1 bence iki durum da çok önemli, malesef ki Türkiye’de genel olarak saçını süpürge eden bir anne/aile nesil oldu. Şimdi yine kısmen var fakat yavaş yavaş ben bunun değişmeye başladığını düşünüyorum. Dediğiniz tip aileler bizim çevremizde de var, fakat başka türlü yaşamak her şekilde mümkün. Bizler bunu değiştirebliriz, hadi ilk doğum zamanı bir adapte olma durumu bebeğimizle yeni bir düzen olacak, fakat sonrasında hemen harekete geçip ilişkilerimizi dengelemek gerektiğini düşünüyorum.