Busesaglamm kullandıklarınız ilaç değil besin takviyesi içinizi ferah tutun😊 16.haftamdan beri i-Mom omega kullanıyorum 32. Haftamda Demir ilacına başladım ve pelvis bölgemdeki artan ağrıdan dolayı magnezyum desteği alıyorum😊 bebeğim de gayet sağlıklı bir gelişim içinde🥰 doktorunuzdan başka kimseyi dinlemeyin o ne takviye veriyorsa ona güvenin 🥰