mihribany Kizlar 9+3 deyim. Kasık ağrısinin normal olduğunu biliyorum ama bir kac gundur tam rahmimin olduğu yerde değişik bir agri var uzun sürüyor ve rahatsiz ediyor. Kanamam lekelenmem de yok endiselenmeli miyim sebebi ne olabilir ☹