Herkese merhabalar dünden önceki gün itibarile 40.haftamızı doldurmuş bulunuyoruz,bugün 40+2-iz.🤭Doktorum kasımın 1-i gel dedi bakalım nolucak.çok heyecanlıyım😶belki de bebeğime suni sancıyla kavuşacağım bilmiyorum.Hayırlısı.keşke o zamana kadar kendi sancım gelse…🤲