Selam kızlar bir sorum olucaktı sizlere,kahverengi akıntı gebelik belirtisi mi yoksa regl belirtisi midir?
artık bizde istiyoruz bu ayda olmazsa doktora gideceğim bir sorun olup olmadığına bakmak için ama bu ay çok ümitliydim😞
Tecrübelerinizi paylaşırmısınız