hamisanne33 Kizlar 19 haftalik hamileyim 2aylik hamileyken asiri halsizlik vardi neyse 4.aydan sonra biraz azaldi ama hala halsizligim var enerjim yok bi is yapamiyorum sizde nasil durumlar kan ilaci vitamin magnezyum kullaniyorum ama onlarda bi faydasi olmuyo
Busra34ybg hamisanne33 bende aynı durumdayım evden dışarı çıkmak istemiyorum 16 haftadayım azalma var ama tam geçmedi demekki normal bi durum çoğu hamile bundan şikayetçi
aybarsdefne hamisanne33 aynıyım kesinlikle miğde bulantısı var birde buna ek komşularım baya temizliğe kalkıştı bende bi kalkayım dedim bi odayı yaptım tuvalet banyo pes ettim hiç dermanım yok vede uyuyorum gün içimde kızımı uyutup ve uyanınca keşke uyumasaydım diyorum ağzımın tadı gitmiş daha bi yorgun kalkıyorum 😒
hamisanne33 Glakky1 vitaminler bebege gidiyor ondan mi artik bende bilmiyorum deli gb temizlik yapasim var karnim ıyice buyumeden yapayım diyorum dip bucak ama yok halim yok
hamisanne33 Busra34ybg aynen ilk zamanlar daha kotuydum gene buna şükür diyorum kolum kalkmıyor du ya
hamisanne33 aybarsdefne aynen bende karsi komsum temizlik yapiyor bende ilk aylar gecsin yapayim dedim halsizliğim biter diye dusundum ama yok gunluk isleri bile zor yapıyorum belim agriyor biraz is yapsam yeni basladi bu agrilar.aynen bende gündüz uyudum mu kalktigimda sersem gibiyim kendime zor geliyorum yorgun oluyorum