Hanımlar biliyorsunuz yeni hamile oldugumu öğrendim adete 1 gün kala değerim 794 cıkmıştı 40 saat sonra 1733 cıktı bthcg iyi cıktı cok şükür cuma inşallah kese gözükür Allahın izniyle şimdi bu değerler normal mi aslında tsh degerleri referans değerinden düşük cıkmış ama serbest T3 benim eski değerlerime göre yüksek cıkmış gebelikten yüksek çıkmıştır dimi 🥰https://imgyukle.com/i/IcBbsv