Ozgebyr Allah kolay doğum naip etsin inşallah canım bende 40+1de suni sancıyla doğum yaptım 1cm açılmam vardı sadece ağrım sancım yoktu oğlum kanalda değildi nişanım suyum gelmemişti, suni sancı verildikten 6-7saat sonra doğurdum açılmamı hızlandırdı benim darısı sana inşallah🙏🏻 hiç korkma elinden geldiğince dayanmaya çalış, sancı geldiğinde yatma yürü bebeğini kucağına aldığında herşeyi unutuyorsun🙂