Merhaba bayanlar
Benim çocukluğumdan beri belirli dönemlerde geniz akıntım olur. Özellikle bu aylarda kışın artar. Hamileliğimin başından itibaren geçmeyen bir geniz akıntım var. Artık çok rahatsız ediyor. Sirkeli su çekiyorum burnumdan bazen o rahatlatıyor. Benim gibi olan var mı? Bu geniz akıntısının bebeğe bir zararı var mı acaba bilen varsa yardımcı olabilir mi?