Benimde aynı yukarı çıkar inş dedi doktor ama çıkmadı detaylı ultrasyona girince tekrar baktılar çıkmamış bu satten sonra çıkmaz artık dediler. Sadece normal doğum yapamazsın sezeryan yaparlar dedi 24+5 bitiyo şükür şuana kadar bi sıkıntı yaşamadık canım