Mucizem34 Kizlar benm maddi durumum iyi degil o yuzden bebegime hic bisey alamiyorum esim calisiyor ama borcumuz var aldigi ona gidiyor.Boyle yardim alabilcegim bi yer var mi bildiginiz 😶
NaimeYilmaz Mucizem34 Kaç haftalık hamılesınız? Birde tam olarak neye ıhtıyacı var kıyafet olarak mı?
deletedmom43 Mucizem34 Bu arada sizin yakinlariniz cocuk kiyafetleri filan verecekti?? Sizde tamam alayim demistiniz. Vermediler mi?
NaimeYilmaz Mucizem34 Kiradaysanız eşinizinfe maası dusukse beledıye yardımda bulunuyor . Ama gidip başvuruda bulunmanız lazım diye biliyorum. Bebişler öle bir mucızeyle gelıyorkı hersey tıkır tıkır rayına oturuyor emın olun buna Rabbim sağlıkla hoşlukla bereketıyle getırsın bebişinizi inşallah 🌸
Ozlmdz Mucizem34 evet ama her belediyenin boyle bor uygulamasi varmı bilmiyorum. Sen yinede netten yada belediyyeyi arayıp sorabilirsiniz