esrtsc27 Kızlar diş ağrısı için kullanıyorum doktor sakınca yok dedi ama günde iki tane atıyorum çok fazla değil mi bebeğe bir sakıncası olur mu acaba içmesem mi 😖
Alyaamm1616 esrtsc27 bende öylee dişim intihap kapmış kuruyana kadar kullanıcam dün acilden ulturasonla baktı kullanmanda sakınca yok dedi kadın Doğumcu ☹️☹️☹️
Alyaamm1616 esrtsc27 okadar kötüyüm ki 17gun oldu ve dolgu düşen dişim bu hale geldi kanal tedavi dedi ama ben çektiricem gerçekten allah kimseye yaşatmasın okadar kötüyüm ki özellikle gece kalbim resmen dişimde atıyor 😭😭
Ocall esrtsc27 Ağrın faln fazla değilse içme bebek senden beslenmeye de başlamış ya sıkıntı olmasın bende idrar yolu enfeksiyonu için içiyorum ama 400 mg günlük 🤷♀️