sinber doktorum öyle uygun gördüyse ben neden her hafta gelmiyorum diyemem haliyle. Ki her hafta gittiğinde zaten ultrasona giriyosun ki bu bence asıl sıkıntılı olan kısım. Bebeğin hareketlerini takip ediyorum kanamam ve ya sancim da olmuyor çok şükür haricinde gidilmesi bence çok abartı olur. Ki doktorum la da devamlı iletişim halindeyim zaten.