Kızlar öncelikle merhaba 😊 Bende doğurdum ❤️ Cuma günü sabah lavaboya gittiğimde nişanımın geldiğini gördüm doktorumu aradım sancılarının gelmesini beklememiz gerekiyo dedi tamam dedim beklemeye başladım sancım yoktu🤦♀️ Bu arada pembemsi akıntı gelmeye devam ediyordu pazar gününe kadar doktorum olabilir bir haftayıda bulur o akıntının gelmesi dedi🤷♀️ Kızlar yani nişan tek seferde gelen giden birşey değilmiş bende onu öğrenmiş oldum. Neyse pazar günü oldu akşam saat 7 gibi hafif hafif ağrılar geliyodu pilates topuna oturuyodum ama inanın dayanılmıcak ağrılar değil ki benim acı eşiğim inanılmaz düşüktür ona rağmen bu kadar mı ağrılar diyordum 🙄 Saat 12 gibi sancılarım artık düzene girmişti 10 dakikada bir geliyodu sancılar geldikçe yürüyodum oturarak karşılanmıyor çünkü. Hastaneye gidip gitmemek arasında kalmıştım ama hastaneyle aramda 1 saatlik mesafe olduğu için gitmeye karar verdim 😊 Doktoruma bilgiyi verdim yola çıktım. Hastaneye gittiğimde saat 1-1:30 civarıydı hemen en korktuğum şey olan çatı muayenesine alındım ilk defa yapılıcaktı 🤦♀️ Korktuğum başımada geldi 😭 Kızlar öyle bir ebeyle karşılaştım ki inanamazsınız çok sert inanılmaz kaba biriydi 😔 Odaya geçtim çatala çıktım şimdi açıklığına bakıcaz falan demesini beklerken bianda parmaklarını koydu neye uğradığımı şaşırdım 🤦♀️ Hastaneye gittiğimde 2-3 cm açıklığın var dedi . Nstye bağlandım hiç sancım çıkmadı 🙄 Doktoruma bilgi verildi doktorum yatış yapılıp suni sancı verilmesi gerektiğini söyledi 🤦♀️ Halbuki ben eve gitmeyi sancıları evde çekmeyi düşünüyordum evimle hastane arasındaki mesafe engel oldu bu işe🤷♀️ Kabul ettim yatışım yapıldı. Biryandan suni takıldı bir yandan sancılara bakılmak için nstye bağlandım.İlk 4 damlayla suni sancıya başladık,daha sonra 8 ve 10 damla şeklinde 1 saat içinde değişti damla sayısı.Bu arada suni sancı zannedildiği kadar abartılıcak birşey değil inanın gayet güzel karşılanabilir nstye bağlı değilseniz. Artık odama gitmek istiyorum diye yalvarıyodum ebeye ne eşimi ne ailemi görebildim o süre içerisinde 10 damlanda dolsun çatına bakıp göndericem seni odaya dedi. 10 damla bitti saat 3:00 civarı çatı muayenesine alındım tekrar açıklığım 8 cm olmuş hemen doğuma dediler 😱 Ne eşimi ne ailemi görüp konuşabildim hemen yan odaya doğumhaneye alındım 😔 O sıra doktorum geldi doğuma başlandı doğum sırası herkeste değişiklik gösterdiği gibi benimde en zorlandığım kısmı doğum esnasıydı sancılardan yana sıkıntım yoktu ama doğum esnası beni çok zorladı baya kesi atıldıhem içten hem dıştan bebeğim yanımda uyuyor şuan iki günlüğüz😊 Dikişlerim çok acıyo tuvalete vs gidemiyorum hasta bezi kullanıyorum ne zaman geçer nasıl geçer bilmiyorum batikon sürdüm bakalım🤦♀️