36+6’da 2860 gramdı. 37+6’da (bu pazartesi) doğumum var, doktor “bebeğin 3 kilo gibi doğar“ dedi. Benim bebeğimin kilosu 35. hafta kontrolüne kadar fena değildi, o hafta biraz sıkıntılarım oldu psikolojik ve bebeğim çok kilo alamadı. Doktor “acil yemene-içmene dikkat et, bu gidişle 2700-2800 gibi doğar ve düşük kilolu bebeği küvöze sokabiliyoruz” dedi, 1 haftada 260 gram aldırttım bebeğime, doktorum da “çok güzel toparlamış, çok iyi” dedi. Günde 3 lt su içtim; sabah 2 yumurta, öğlen ve akşam et, taze yoğurt, ceviz tükettim; yani tamamen protein ağırlıklı beslendim. Kilo aldırtmak isteyenler için fikir olsun🏋🏻♀️