TubaHazal Yenidoğan da bir çok ürün bebeğe zararlı olduğu için ben doğal soğuksıkım zeytinyağı sabunu kullanmayı düşünüyorum. Pişik ve masajlar içinde zeytinyağı. Eğer pişik olursada çocuk doktorları sudocream öneriyor ondan alıp bulundurmayı düşünüyorum. Deterjan kesinlikle yumuşatıcı ve sıvı kullanmak zararlı granül sabun en iyisi oluyor ama ona da bir alternatif arastırıyorum hala , doğal içerik arayanlara fikir olsun🌸