Günaydın tatlı anneler ☺️ Hayırlı Kandiller ☀️ Rabbim şu mübarek günün hürmetine sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin ☺️ 39 dayım normali bekliyoruz ama henüz tık yok bakalım bugun kontorl var doktor ne diyecek, duanızı eksik etmeyin 🤲 Allah bu yolda olan herkese yardımcı olsun 🙂