Mom6 Burcu1903 Ben Zeynep Elmalıya gidiyorum çok memnunum arkadaşlarımın referansı ile gittim gebeliğimin başından beri gidiyorum
Eayh Burcu1903 1- zeynep elmalk 2 Zeynep akcoltekin 3 husniye sedef Butun hastahanenin kadin dogum doktorlarini araştırdığımda bu 3 unun hic şikayetini okumadim her giden memnun bende araligin başında zeynep Elmaliya gitmeyi düşünüyorum duruma gore degistiricem 3 u arasinda karar vericem
Burcu1903 @Minik2829 teşekkürler doğum ücreti hakkında bilginiz varmı benim zorunlu sezeryan olacak ta
Minik2829 Burcu1903 Normal doğum 2bin zorunlu sezeryan 2500,isteğe bağli sezeryan 4500 diye hatirliyorum😊 üzerine daha zam geldimi bilmiyorum tabi
Eayh Burcu1903 kacinci haftasin sen cnm gittinmi hic. Ben Aralik başı gibi düşünüyorum gitmeyi Zeynep elmaliya bakalim
Gulcangozey Ayşe kavasoğlu’na gidiyorum, çok memnunum. Zorunlu sezaryende 1500 geçen hafta bilgi aldım ☺️
Burcu1903 Eayh benim az bi zamanim kaldi 33 haftaya girdim aslinda suan gittigim doktordan memnunum ama dogum yaptirdigi hastaneyi sevmiyorum o yuzden mecburen degistirmeyi dusunuyorum
Burcu1903 Eayh aslinda eski bi yer degil kadikoyde ozel caginer hastanesi ama arastirdigimda cok fazla sikayetle karsilastim
gmzcvk Ben de Zeynep Akcöltekin’e gidiyorum cok memnunum, hastanedeki doktorlar hakkinda hic kotu birsey duymadim