Merhaba kızlar
Ven 19+4 ’ün ama kasık ağrısı bel ağrısından asla uyuyamıyorum sağa sola dönerken o kadar sancim oluyor ki afedersiniz genitalden bi baskı hissediyorum ordan yukarı doğru yanma batma kesik degsiik sancılarım var ve ne yapsam geçmiyor. Yasayan çocuğu olan varsa lütfen yardımcı olabilir mız? Doktor randevum 2 gün sonra ama 2 hafta önce acile gitmiştim bu durum için nöbetçi doktor çok bisey söylemedi sadece magosit kullanmaya devam et dedi ki zaten genel olarak ne için acile gitsem aldığım tepki hamilesin ve bunlar normal ben zaten normal olduğunu biliyorum da çözüm istiyorum ama anlayan yok tek çözüm paroldan serum valla biktim artık.