Busraates İyi geceler hamileler ve anneler. 39. Haftamdayım ve sanırım covid oldum. Eşim teste gitti bende bugün gideceğim. Çok korkuyorum. Bu şekilde doğum yapan var mı? Varsa neler oldu acaba?
gokcek07 Busraates Rabbim şu mübarek günün hürmetine sağlık, şifa versin İNŞALLAH yanılmışsındır, Allah ım sağlıkla evladınızı kucağınıza almayı nasip etsin. Dualarım sizinle