Kızlar esenler medipol de nst ücreti ne zaman bide hiç bir sorun olmadan doktorlar ne zamandan itibaren nst ye sokmaya başlıyorlar acaba. Doktorum royale seferli. Bu arada suan 31 hafta 3 günlüğüm kontrolum 32.hafta da. En son 28 haftalıkken gittim 3 hafta sonra gel dedi. Bİşey yok sağlıklı herşey ama sona yaklaşıyoruz diye sanırım artık sıklasacak kontroller. Nst ye alır mı bu hafta da